Když dopňky nesedí ?
Když doplňky nesedí ?
Není to zas tak jednoduchý ale zvládnout se to dá.
Příklad: Klaksony z IVECa STRALIS, otevřeš soubor a_horn a texťák !desc, a máte tam toto:
extdefs "/makes/acc_base.def"
def accessory:/accessory_base {
name:"Horn"
type:"horn"
shop_type:"accessory"
can_sell:"true"
model:"a_horn.psm"
material0:"a_horn: crome_part.mat"
offset:"<0 0 0>"
power:0
handling:0
maint:0
prestige:2
}
Hlavní je abyste našly textury k tomuto modelu (crome_part.mat) někdy je jich víc s koncovkou (.mat)
najdeš je ve složce share, nebo přímo ve složce dílu a to:
crome_part.mat
crome_part.tobj
crome_part.dds
a zkopírujte do složky share, nebo přímo do složky dílu (v novým trucku do kterého chcete ten doplněk dát),
pokud už tam ta textura je (v share) a je stejná, tak to kopírovat nemusíte, když ta textura stejná není
ale jmenuje se stejně, tak tu novou texturu přejmenujte třeba
(crome_part2.mat).
(crome_part2.tobj)
(crome_part2.dds)
a samozřejmě se to musí přejmenovat i v texťáku crome_part2.mat a crome_part2.tobj (otevřít se dají v notepadu).
A taky se to musí přejmenovat v !desc
asi takto:
extdefs "/makes/acc_base.def"
def accessory:/accessory_base {
name:"Horn"
type:"horn"
shop_type:"accessory"
can_sell:"true"
model:"a_horn.psm"
material0:"a_horn: crome_part2.mat"
offset:"<0 0 0>"
power:0
handling:0
maint:0
prestige:2
}
Tak to by bylo z texturama asi vše, teď je na řadi dát ty doplňky na správný místo na novým trucku
a to za pomoci texťáku !desc, řádek offset:"<0 0 0>" ty tři nuly znamenají kam se ten díl má posunout.
První nula je posunutí dílu doprava nebo doleva (+ -) (ale znaménka + se nepíšou, pouze -)
Druhá nula je posunutí dílu dolu (-) nebo nahoru (+)
Třetí nula je posunutí dílu dopředu (-) (směr k masce) a dozadu (+) (směr k zadku vozu)
Tak to by mělo být asi vše :-) .